Юля

• Осіб
  • Виліт/Виїзд
  • Харчування

Доброго дня)відпочили дуже класно,але трошки мало загоріли))))
Готель: зручно розташований,поруч багато магазинів від одягу до харчування і тд.,номера чистенькі,кожного дня прибирали,але санвузол бажав кращого. В перший день нас поселили в сімейний номер(5 місний),бо не було вільних місць,а вже на другий день поселили в 2 місний номер,де ми і залишились до кінця відпочинку.
Харчування: сніданки не дуже смачні,та й не дуже всього було багато,але булочки тепленькі на сніданок заполонили нас)), обіди були смачні,завжди було м’ясо,а вечері були найсмачніші,якраз тоді коли не дуже треба наїдатися)))
Перельоти: все пройшло на вищому рівні. Літаки без затримок,вперед ми летіли 2 год,виліт був о 11:30,то в готель ми попали о 16:10,пішли на каву брейк ,і тоді вже нас поселили. Назад нас забрали о 02:45 з готелю,в аеропорт ми потрапили о 04:30,виліт був о 07:40, летіли 2.30год, на 10хв ми швидше прилетіли ,при тому що за першим разом не могли здійснити посадку,тому що був сильний вітер. Прилетіли ми о 10:20. В нас так було зимно,ми прилетіли в платті і босоніжках,а батьки нас зустрічали в куртках,шарфах, штанах))))
Пляж: від готелю приблизно йти 10хв ,море чистеньке,галька дрібна,можна і без спеціальних тапок,вода дуже солена,як попадала в очі то дуже пекла((Лежаків від нашого готелю було не багато,якщо були всі зайняті(переважно ми йшли на пляж 8:30-09:00),то ми йшли на каміння ,брали матраци з інших Лежаків (сусідніх готелей)та й відпочивали.
Анімація: кожного вечора була завжди якась музика,танці,конкурси. В принципі скучно не було.
Інтернет:100 мб давалось безкоштовно,а безліміт на 7 днів коштував 15₴. Але на перший день нам подарували безліміт,а потім продовжили безкоштовно до кінця відпочинку (правда не завжди добре тягнув,але і на тому велике дякую адміністратору))))).
Дякую Вам за підбір туру!На наступний раз хочемо попробувати 4-5*)))